Miten voimme auttaa?

Kiitos VELUXia ja tuotteitamme kohtaan osoittamastasi kiinnostuksesta! Sivun vasemmassa laidassa ja alalaidassa olevista linkeistä löydät yhteystietomme sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Maksutavat

Valitse haluamasi maksutapa. Voit maksaa joko luottokortilla (VISA, Mastercard, Maestro) tai ennakkomaksulla. Heti tilauksen jättämisen jälkeen sinulle lähetetään sähköpostiin tilausvahvistus, jossa näkyvät mm tilaamasi tuotteet, tilauksen loppusumma sekä meidän tilinumeromme. Kun maksusuoritus on saapunut tilillemme, tilaus siirtyy käsiteltäväksi.

3D Secure

Mitä 3D Secure tarkoittaa?
3D Secure, jota kutsutaan myös nimellä 3D Secure Authentication tai 3DS, on petostentorjuntatoimenpide, jonka Visa (Verified-by-Visa) esitteli alun perin vuonna 2001. Se toimii lisäturvana korttimaksuja vastaan otettaessa. Se antaa asiakkaille turvallisen todennusvaiheen ennen kuin he voivat ostaa ostoksia verkosta ja varmistaa, että he käyttävät oikeita korttitietoja suojaksi korttimaksupetoksia vastaan. 3D Securea tukevat ja sen tunnustavat suuret pankki- ja luottokortin myöntäjät, kuten VISA, Mastercard (Mastercard Secure Code) ja American Express (American Express SafeKey).

Kuinka 3D Secure -todennus toimii?
Olet todennäköisesti törmännyt 3D Secure -todennukseen, jos olet maksanut jotain verkossa. Kun olet valmis maksamaan tuotteemme verkossa, sinut ohjataan maksu- tai luottokortin myöntäjän sivuston 3D Secure -sivulle. Palveluntarjoajan verkkosivulla joko pyydetään salasanaa (jonka olet määrittänyt pankkisi kanssa) tai todennuskoodia (joka lähetetään automaattisesti vahvistettuun matkapuhelinnumeroon). Kun olet antanut oikeat tiedot, kortin myöntäjä hyväksyy maksun ja sinut ohjataan takaisin vahvistussivullemme. Tämä kaikki tehdään todella nopeasti, ja kun palaat sivustollemme, saat vahvistussähköpostin maksun onnistumisesta.

Kuinka voin tilata Verified by Visan/Mastercard Secure Coden?
Verified by Visan ja Mastercard Secure Coden tarjoavat pankit ja palveluntarjoajat, eivät Visa/Mastercard suoraan. Suosittelemme, että otat yhteyttä suoraan pankkiisi tai palveluntarjoajaasi.

Mitä teen, jos unohdan salasanani?

Voit helposti vaihtaa salasanan. Menettely riippuu pankistasi. Jos Verified by Visa -viesti/ Mastercard Secure Code -ruutu ilmestyy näyttöön korttitietojesi antamisen jälkeen, siinä on todennäköisesti ""unohdin salasanan"" -vaihtoehto. Kun napsautat tätä, sinulta kysytään tietoa, jotka annoit rekisteröityessäsi. Voit nollata salasanasi nopeasti ja jatkaa ostoksia.

 

Pankkini lähettää koodin puhelimeeni, mutta en aina saa sitä. Mitä minun pitäisi tehdä?
Ota yhteyttä suoraan pankkiisi, jotta he voivat tutkia ongelman. Syy voi olla niinkin yksinkertainen kuin että heillä ei ole oikeaa numeroa sinulle. Yleensä pikainen puhelu ratkaisee ongelman.

       

Ota yhteyttä

Puhelin: 0207 290 800
Sähköposti: velux-fin@velux.com

VELUX asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 09.00–15.00

Lounas 12.00-12.30